O Concello de Antas de Ulla conmemorou o pasado 1 de outubro o Día Internacional da Persoa Maior.

Para celebrar esta xornada, dende o Servizo de Madrugadores do concello levouse a cabo unha actividade coa participación da residencia de persoas maiores de Antas de Ulla.

A actividade pretendía perseguir os obxectivos dunha actividade interxeracional, coas súas limitacións por non compartir o espazo-tempo na sua elaboración, “mais coa finalidade de concienciar aos mais cativos e cativas sobre o piar fundamental que son para nos as persoas maiores”, explica a alcaldesa, Pilar García Porto.

Nesta actividade reflexionouse sobre a felicidade, e pedíuse tamén ás persoas maiores que aconsellaran ás máis novas sobre a procura deste estado, ao que as nenos e nenas lles devolveron unha fermosa resposta.