O Concello de Antas de Ulla executou as obras incluídas no “Proxecto de Mellora do Firme na Rede Viaria Municipal no Concello de Antas de Ulla. (Vilapoupre e Montecelos. San Fiz e Vilasión)”, subvencionadas ao abeiro de Resolución do 19 de decembro de 2019 pola que se aproba o Plan marco de mellora de camiños municipais de acceso a parcelas agrícolas 2021-2021, cofinanciado co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader), ao abeiro do Programa de desenvolvemento rural (PDR) de Galicia 2014-2020.

Estas axudas, concedidas pola Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader), están destinadas a ampliar, acondicionar e conservar a rede de camiños de titularidade municipal de tódolos concellos de Galicia, co obxecto de mellorar a calidade de vida da poboación rural.