XXII Feira do Queixo

Éxito de participación na XXII edición da Feira do Queixo da Ulloa, celebrada o pasado día 26 de maio na vila de Antas de Ulla.

Nun mesmo espazo, profesionalización e tradición déronse a man para ensalzar un produto que é sinal de identidade deste Concello, comarca; e boa parte do país.

Nun mesmo espazo, profesionalización e tradición déronse a man para ensalzar un produto que é sinal de identidade deste Concello, bisbarra e boa parte do país.

Na Feira do Queixo de Antas  o día 26 quedou ben patente que a tradición e maila modernidade teñen un punto de intersección que nunca debemos perder.